Flippchill

Tjoooooooo. Längesen jag bloggade haha. Eller typ 2 dar sen men det känns som att det var 100 år sen? Aya whatevs. Jacqueline och Jade, det är folk som har kommenterat era inlägg, varför accepterar ni inte kommentarerna för? Mongon! Idaaaag så har jag inte gjort särskilt mycket. Ovanligt? Ha-ha. Först skola, sen gick jag och Jade hem till henne och chillade lite. Sen drog jag och mötte upp Lina, för att sedan dra till David och hämta Linas iPod-laddare. Sen åkte jag hem, käka middag och nu sitter jag framför min söta lilla MacBook datorrrrr. Juste, skolkatalogen kom idag hahahahahaha, förlåt alla men jag dör. Ingen blev typ bra på fotot. Fail... Nu ska jag ta en snabb dusch och sen ska jag fixa lite saker inför morgondagen och sen ska jag sova! Duktig chey som går & lägger sig tidigt. Höhö. Pallar inte skriva mer. Hörs imorgon. Pusssssssisar!


Andreas & jag. Jag ser ut som ett jävla drägg.
Fast det är jag ju iof... Drägg-Ada





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: