1 November

Godmorgon! Idag är det 1 november. Jisses vad tiden går fort... Det är snart nyår?! Shit. Ayaaaaa, vakna typ för en stund sen & nu ligger jag i sängen och käkar frukost hihi, myspys. Hade dock varit lite mysigare med sällskap.... Hehe. Nåväl, när jag har käkat klart osv så ska jag in till stan och lämna tillbaka min jacka eftersom att jag inte pallade göra det igår hehe. Åh vill ha mina pengar på dirren!!!!! Eftersom att jag betalade jackan med kort så kan jag inte få tillbaka kontanter utan de sätter in pengarna på mitt konto och det tar typ 2-3 arbetsdagar innan jag kan använda pengarna, så jävla segt. Jag är pank behöver dem nu... Nej men jag får väl tigga lite av päronen, hihi. Oj vad jag skriver haha, sätter nog punkt här. Lägger upp en dagens outfit eller nåt sen, skoj. Höres


Fortsätt simma, fortsätt simma, fortsätt simma, simma, simma.....




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: