01.11

TJO BLOGGÄN! Klockan är nu 01.11 och jag kan inte sova. Har försökt sen kl 23 men det går inte alls bra. Som tur är så är Jade också vaken, så nu pratar jag med henne i tele. De näjz! Jag tänker dygna för jag orkar inte försöka sova när jag vet att det ändå aldrig kommer gå. Jag är så jävla trött på min mamma.... Jag har sömntabletter eftersom att jag har sömnproblem, men min mamma har gömt dem någonstans och hon glömmer alltid bort att ge mig skiten... Bara för att hon alltid sover så jävla gött. Satmara.......... Nu ska jag klunka cola så jag blir lite pigg hehe. Sen ska jag nörda musik. Har aldrig tid med det längre, så himla synd. Under Playahead-tiden så var jag största housenörden. Haha, minnen. Nej men då kom musiken före allt. Typ. Saknar det... Snyft. Känner mig så efterbliven nu. Stackars mig.
Nu ska jag nörda dårååå! Kommer säkert göra fler inlägg denna tidiga morgon eftersom att jag hade tänkt dygna. Woho. Ingen som läser nu men whatever. Skönt att skriva ändå. Känner mig inte lika ensam då, hihi. PUSSSS!



Så här såg jag ut under den tiden... Haha, jag DÖR!


UPDATE: Det är fan visst folk som läser nu?! NAJS! Keeeeeeep it up



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: