What the fudge?

Nu är det fortfarande bara jag som skriver... Vad är det här? Tjejer ni måste ju för fan blogga om ni ändå har en blogg, det är ert jobb. Dah! Jag kom hem från stan för typ 2 timmar sen, har sovit sen dess hihi. Fick ett par stövlar, underkläder och lite hårprodukter av mamma. Jag är nöjd, ville inte ha nåt annat. Eller jo, hittade en skit snygg jacka som hon tänkte köpa till mig men sen kom jag på att jag redan har typ 5 liknande jackor hemma så jag sa att det inte behövdes. Ångrar mig nu hehe... Aja kan köpa den någon annan dag. Sen köpte jag lite julklappar också, skönt att ha det gjort nu. Haha det är ju julafton om typ 1 vecka så det var väl på tiden. Tråkigt nog så kan jag inte ta kort på något, då mamma tydligen vill ge mig stövlarna och underkläderna i julklapp (?) hårprodukterna är inget kul att ta kort på, och julklapparna jag köpte kan jag inte heller ta kort på eftersom att det är julklappar liksom... Blö. Men men! Jag vill festa ikväll eftersom att jag inte gjorde det igår. Skiter i att jag är sjuk. Måste bara få med mig de andra bruttorna hehe...  Vi bestämde faktiskt för 1 vecka sen att vi skulle festa tillsammans idag. Så banga inte nu för då blir jag ledzen hezt. Eller nej fan kanske inte ska festa ikväll. Kommer ju aldrig bli frisk då? Nej jag är ingen färskning. Kötta på ba. Oj har skrivit värsta boken nu. Världens ointressantaste bok dessutom. Bra där. Nej nu avslutar jag här. Puss
Bara för att jag har världens gulligaste bästis!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: