Ulla och Åke

Hey bloggis. Hann inte blogga nåt igår då jag var ganska upptagen hela dan hehe. Först var vi i skolan, jätte kul. Efter det så drog jag hem och chillade lite innan jag mötte upp Alma för att ge henne lite silverschampo haha. Sen drog jag hem och duschade, fixade mig osv för att sedan dra till Snaps där Jade var. Vi satt där ett tag och sen drog vi och mötte upp Jenoa och Alma och drog hem till deras kompis där vi spenderade vår kväll. Kul. Orkar inte skriva nåt om det, lägger upp några bilder istället. Det känns som att det är söndag idag. Hm... Känns konstigt. Imorgon har vi typ 1 timmas avslutningsgrej som Jacqueline sa i nåt inlägg. Skön..T. Vet inte vad jag ska göra efter det men senare på eftermiddagen så ska jag äntligen få träffa min bebis Christopher som jag inte fått träffa på länge. På kvällen vet jag fan vad jag ska göra. Festa kanske... Hehe. Ska försöka att inte göra det, men vi får se. Nu orkar jag inte skriva mer, ska hoppa in i duschen. Hörs senare ikväll eller imorgon. Puss!

Orkar inte lägga in fler hehe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: