Torsdag

Trött. Jag är så sjukt jävla trött. Tur att vi hade en kort dag i skolan idag... Började 08.30 med en föreläsning om entreprenörskap. Sög hästballe. Så jävla dålig föreläsare som knappt kunde svenska, plus att hon mumlade... Hon stod och snacka om sin städfirma i 1 timma. Vem fan bryr sig om hennes jävla städfirma? Sen fick vi en rast på 45 min, och sen slutade vi typ halv 11. Ganska skönt ändå. Efter det så lunchade vi, sen drog jag till John Bauer för att lämna Linas laddare som hon hade glömt hos mig. Nu är jag hemma och funderar på att ta en powernap, men jag vågar inte... Kommer säkert sova bort hela dan då. Ska träffa Adina och Julia vid 4 för att snacka lite. Vi har lite grejer att reda ut hehe... Nejmen nu ska jag chilla vidare jao. Puss


Gammal bild



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: