Long time no see

Tjo bloggis! Har inte bloggat på ett tag hehe, men har helt enkelt inte haft tid. Upptagen chey, ni vet... Ha-ha. Nu ligger jag i min säng och bara chillar sönder aazzåååååh! Sjukt nice. Behöver inte plugga nåt idag. Woho! Igår så gick jag och Jacqueline runt i affärer och kolla på kläder osv. Vi båda hitta saker som vi blev kära i, men plånboken sa nej... Jävla plånbok. Ska klippa hans toung... Efter det så drog vi hem till mig och tog det lugnt ett tag, och sen drog vi och käkade sushi. Fy satan vad gott det var. Mmhhh! Idag har det inte hänt så mycket. Hade prov på kost- och näringslära, det gick väl hyfsat bra. Jag har så jävla tråkigt och är så jävla trött. Men pallar inte göra nåt, och jag får inte sova för då kommer jag inte kunna somna sen... Fan ska jag göraaaaaaaaa?????????? Ska fortsätta chilla i min säng med datan. Det är ganska mysigt hihi. Älskar min fina data. Alltid du & jag <3 Hahahaha orkar inte är förjävla trött nu, märks nog... Bloggar senare ikväll om jag pallar/har nåt roligt att skriva om. Pussiluss!


SushitajM


Haha, stämmer faktiskt in väldigt bra på mig..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: