Jävligt schysst hylla!

Fick en liten hjärtattack, såg att en rubrik var "Gossip Pagge" så trodde det hade kommit skvaller...
Har egentligen inget att skriva om men en vän sa till mig att jag skulle skriva min höjdpunkt idag. Ja... Bra fråga... Vad var min höjdpunkt? Hade jag någon? Dagen har inte varit så dålig som jag förutspådde, men var den så bra som jag önskat? Den såg ut som alla andra dagar. Men det bästa var nog att jag fick gratis varm choklad av den snälla tjejen nere på Sleven. Gotlänningar... Trevliga dom där.
Ser faktiskt fram emot helgen. För en gångs skull.
Varför funderar jag för mycket? KAN JAG SLUTA?! Jag kan inte sova, ligger och tänker på allt. Jävligt onödigt. Nu ska jag skära mig i armarna som ett lite emo. Puss!
(P.S: Jag tycker Batman är söt!)


Gurkan
PUBLICERAT: 2010-12-15, 06:01:30

Jag trodde du skulle lägga upp nån bild från i lördags, När du skrev din rubrik sådär :D Men men ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: