Insomnia

Alla undrar vad fan jag håller på med. Vad fan jag skriver. Är jag ledsen? Arg? Glad? Ja du, insomnia, då börjar min hjärna gå på högvarv. Jag tänker mer, ibland ser jag saker starkare än innan. Men hur som helst. Bry er inte om mina inlägg för dom är som dom är. Jag är som jag är. Så nu ska jag skriva en text som handlar om ingenting. Mitt rum vaknar till liv på natten, får det känns att det är något som inte låter mig att sova. Har jag blivit lite smått galen kanske? Ja kanske det. Men det blir väl så när man aldrig sover.
Jag sov tre timmar igår. Kom igen, jag borde vara sjukt trött, vilket jag börjar att bli. Men jag ska till frissan klockan ett så inte sova... Inte nu.. Jag måste ju hoppa in i duschen och jag måste tvätta lite kläder. Så ja. Här sitter jag, i mitt rum, och det känns som att det är liv i varje hörn. Så fort jag går utanför mitt rum så dör allt. Alla ljud, all värme, allt liv. Ska jag börja sova på soffan kanske? Snart börjar jag med sömntabletter. Det här fungerar inte. Det hade varit så skönt om jag hade bott själv för då hade jag kunnat tvätta. Men nej... Tvättmaskinen är vägg i vägg med pappas rum. Respekt. Men ibland har jag lust att köpa en tvättmaskin in till mitt rum. INDEED! Har värsta planerna, och snart är det nyår. Det här blir bara bättre och bättre. Flyttar till eget om en månad. ÄNTLIGEN så slipper jag alla andras skit och får ta hand om mig själv. ÄNTLIGEN! Fick btw massvis av grejer som förberedelser till flytten i julklapp. Börjar kännas nära nu. Jag är lycklig!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: