HEJ & PUSSS

ååh har gått och bilvit sjuk, veeeeem har smittat mig?
Har just därför inte orkat sätta på datan och bloggat. jag suger.
I fredags när jag läst lite i min SOLO blev ja uttråkad haha så åkte hem till Oskar, vi gick och käka tahi mat med Jesper och sen ville vi festa, men så blev det inte haha ist så satt ni och smutta på lite öl tillsammans och lyssna på musik hehe eller gjorde vi? Vi båda vaknade jätte förskylda "/ hur fan de gick till kan man ju undra, Åkte iaf hem till mig och kollade på lite julfilmer bla The grinch. Min älsklings julfilm, den är bäst!

Nu ligger jag här i min säng, funderar om jag ska kolla på Baksmällan för hundrade gången .. Det finns ju inte så mycket att göra när man är sjuk och hängig :( Hoppas det blir bättre tills imorgon för ja vill dra ut...




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: