Galet

Jade vägrar vakna.. Har typ väckt henne 2 gånger fast sen har hon somnat om? Eller hon kanske inte ens vaknade? Fattar inte för hon pratade typ med mig ena gången? Hennes mobil har i alla fall ringt 2 gånger nu och det var därför jag försökte väcka henne men det är ju helt omöjligt... Hon vaknar verkligen inte av nånting? Skulle kunna skrika rakt upp i fejjan på henne och hon skulle ändå inte vakna. Skönt för henne, jobbigt för mig. Och Jacqueline svara på Facebook?! Min mobil är död så kan inte smsa/ringa. Så om du ser det här kan du vara gullig och svara på Fb. Nu vet jag fan vad jag ska göra... Måste försöka väcka Jade på något vis. Mission impossible. Nej nu ska jag sätta på en riktigt jobbig låt/ringsignal så hon vaknar. Ajde

Update: HAHAHA... Nu har jag kittlat henne under fötterna, skrikit på henne, och satt på musik.... Hon vägrar fortfarande vakna. Det här är fan kul hahaha funderar på att hälla vatten över henne, eller nåt. Ska fan pröva allt möjligt, hon ska upp!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: