Du om någon borde förstå att man inte gör såhär mot mig

Helt sjukt! Jag har dygnat, inte bra. Men värsta planerna med Ada! Vi ska snart gå och sola solarium och sen ska vi sova. Efter det ska vi köpa linser i Rinkeby (jahvenne) och sen ska vi till Västra skogen för att träffa mor min. Efter det så köttar vi gal1 och ska fixa oss hemma hos mig! Tungt! Tungt bror! Rikstungt! Aya! Nu ska jag berätta om min snygga Guess väska jag köpte igår! Den är snygg när jag inte bär den. RÅHET när jag bär den. Behöver jag säga mer? Nu väntar jag på att Ada ska bli klar så vi kan kötta gal1 snart... SNAPS IKVÄLL! YÄYÄ! Värsta middagen, sen hoppas jag på utgång, men det vet jag inte än. MÅSTE JU LÄMNA IN MINA SKOR! Klacka om! Shit fuck! NU JÄVLAR!


Ada
PUBLICERAT: 2011-01-02, 16:07:57 | URL: http://letthegoodtimesroll.se

HAHAHHA fan va skön bild



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: