Du är unik, precis som alla andra

Kommer du närmare mig så kommer du att inse att jag är precis som vilken tjej som helst. Precis som en annan tonåring. Envis, humörsvägningar, trotsig, finnig. Precis som vilken annan människa som helst med en bakgrund, en historia.
Kommer du riktigt nära kommer du se att min personlighet är inte som alla andras, mitt utséende är inte som vem som helst och sättet jag talar på är det få som gör. Men precis som alla andra människor. Ingen ser lika dan ut om man inte råkar vara tvilling, men även dom har en annan personlighet, en annan historia. Alla är värda lika mycket och är olika människor. Ta alltid alla för den dom är, ta aldrig något förgivet. Skepnaden kan bedra.
Det var allt för mig, god jul!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: