Not old, just older

Godmorgon världen!
Sitter och har ätit lite tårta till frukost. Mums! Ska gå och praktisera snart! Woop!
Oh juste! Nu är det någon som har missuppfattat mig, jag vet inte om jag skrivit det här, eller om jag ens sagt det till någon (eftersom att jag vet att min sambo sa det till mig). Men jag lovar, jag kommer inte tvätta ett plagg i taget i min tvättmaskin eftersom att jag vet att det tar el. Den enda gången jag gör det är för att jag behöver ett plagg och det är akut. FÖRSTÅR DU? Blir fett irriterade på folk som inte kan tänka ett steg längre utan måste alltid ta saker ordagrant. En av anledningarna jag inte vill bo hemma.
Jaja, nu ska jag gå och tvätta ett par jeans, sen ska jag fixa mig. FnIsS! Puss på halsen!

Jag påstod aldrig att jag var en skönhet på morgonen.

- Ask me, I'm fine or I will be. I got a bullet-proof vest on and the cure for AIDS and a pill that makes me happy.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: