I hate pretty much everyone. Wait...... Yep.

Ja, det är väl ändå ingen som läser den här bloggen, vilket går bra för mig eftersom att jag hade tänkt att lätta på hjärtat.
Jag hatar mitt dåliga självförtroende, jag hatar att jag drömmer mardrömmar p.g.a. att jag grubblar på saker som egentligen inte betyder något. Jag vågar inte sova längre... Jag är helt slut i kroppen. Jag hatar vintern. Usch! Jag kan inte ens beskriva känslan jag har i kroppen.
Oälskad och obehövd. Vet inte om det finns något som heter så men jag känner mig så just nu.
Aja. Är tom. Fett onödigt att skriva anyway...
God natt alla som kan sova, sov lite åt mig också...
1083739_460s_large
- Discrimination? There is no discrimination here because I hate eveyone equally.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: