It's not me, it's you

Hejhej bloggen!
Lite nytta fick jag gjort idag. Städade lite och beställde äntligen min tvättmaskin som kommer på måndag! YÄY!
Min vovve är knäpp och pratar med mig, jag förstår tyvärr inte vad hon snackar om... Skulle vara lite psyko varning om jag faktiskt förstod.
Jag vill kolla på film men jag blir så uttråkad av det. Det är så tråkigt. Det är knappt så att jag kan kolla på serier. Är det något fel på mig då? Någon som vill kolla på film? Nehe, inte det nej. Fuck it then! Ska nog läsa en bok istället eller något. Men först byta lakan och smörja in mig. Viktigt. Nu ska jag gå till sängen och pussa på min fina hund som väntar på mig. Ciao!

Bildbrist. Jag vill ha sommar!

- Women fake orgasms to have a relationships, men fake relationships to have orgasms.


Sofia - Uddevallas största modeblogg!
PUBLICERAT: 2011-10-21, 12:19:34 | URL: http://smnmode.blogg.se/

jo det är bra :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: