I'm just a fucked up girl!

Haha jag och mina listor. Jag vet inte vem som har minst liv, jag som gör dom eller dom som faktiskt läser detta...
TJEJTEST 2011!
Har du pojkvän/flickvän? - Nej
Har du haft pojkvän/flickvän 2011? - Nej
Har du hånglat med någon 2011? - Klart!
Har du kramat någon 2011? - Jag kramas hela tiden
Har du hatat någon 2011? - Ja
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2011? - Ja
Är du kär nu? - Lite kanske
I vem? - Min vovve
Äger du en mascara? - Nej jag äger fler
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - Vet inte...
Är du en fjortis? - Lätt!
Är du emo? - Bara när jag skär mig i armarna
Är du brat? - Alltid
Gillar du vältränade killar? - Vadå gillar, ÄLSKAR!
Gillar du tjocka/överviktiga killar? - Ska jag hata dom eller?
Är du bisexuell? - Ja
Har du över 10 bhar? - Jöpp
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - Jag tycker om flera i min egen ålder?
Kan du köra skoter? - Nej
Är du brunett? - Ibland
Är du blond? - Om du vill
Är du rödhårig? - Rost på taket, fukt i källaren you knöw!
Har du haft svart hår/har du just nu? - Ja/Nej


HELT SERIÖST
Vad har du på dig för underkläder - Svarta hottisar och en vit BH
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? - För gammal hahaha!

SENASTE
Vem fick du sms av senast? - Babak
Vem skickade du sms till senast? - Babak
Vem ringde dig senast? - Pappa
vem hånglade du med senast ? - Bahram
Vem pussade du senast? - Bahram
Vem kramade du senast? - Babak
Vad drack du senast? - CÅLA PÅ BURK!
Vem var ditt senaste KK? - HAHAHAHAHA!
Är du allergisk mot någoting? - Din mamma
Är du sexmonster - Varför är den här under kategorin "SENASTE"?
Pinsamma frågor för dig nu? - Lite *FnIsS*

- Höger eller vänsterhänt: Höger
- Stjärntecken: Skorpion!
- Rädsla: Min hemlighet!
- Din första tanke när du vaknade imorse: Kaffe
- När somnade du: 2
- Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola
- McDonalds eller Max: donken
- Singel- eller dubbeldejt: singel
- Adidas eller Nike: adidas
- Choklad eller vanilj: Choklad
- Svär du: aa jag svär!
- Sjunger du: Alltid
- Duschar du varje dag: aa
- Röker du: Hasch!

SÅ GAMMAL BILD!
- What if like dreams are reality and reality are just dreams and when you die, you wake up.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: