Exhausted

Hej kära blogg.
Kände för att öppna mitt hjärta lite.
Det känns som att allt händer på en gång. ALLT! Jag vet inte alls vad jag vill just nu. Önskar att jag kunde ligga i sängen och bara ligga här. Ett litet tag, utan att bry sig. Vem skulle sakna mig där ute? Ingen. För det spelar ingen roll, inte för mig. Drama, jag vet att jag lever i alla fall, jag andas. Som vem som helst med en liten motvind så ligger jag här och önskar att jag inte hade satt mig själv i den här sittsen. Jag lovade mig själv så många gånger förr. Om inte ens jag kan hålla ett löfte till mig själv, vem kan jag då lita på?
Jag vet inte. Allt kanske blir bättre sen, kanske sämre. Jag vågar inte bli äldre, och på måndag är jag helt plötsligt 17. Allt går för fort. Men den här gången var annorlunda, för jag sa det jag villa ha sagt. Jag vågade, kanske inte helt men till slut vågade jag och det är allt som räknas för mig just nu.
Mardrömmar. Det värsta fenomenet som finns, efter killar såklart. Man blir utmattad och jag vågar inte ens sova för jag vet vad som väntar. Jag borde hållt mig borta från det här, men jag trodde att den här gången var annorlunda. Som alltid så tror jag såklart fel och istället tvekar jag på mig själv. Jag kan inte motstå att tro att det är mig felet ligger hos. Är det fel?
Jag föddes inte med bruksanvisningar, jag föddes inte tidigare (vilket har varit mitt största jävla problem i livet). Hur jag än vrider och vänder så hamnar allt hos min ålder. Ingen vill att någon som är under 18 ska jobba på deras jobb, vi kan ju inget. Inga vuxna tar oss seriöst för vi tror bara att vi vet allt. Vi ljuger bara för våra föräldrar och vi inser inte hur bra vi har det. Inte sant? Absolut så är det! Men nu när jag har erkännt det så skulle alla vuxna neka. "Nej men fy, hur kan du säga en sån sak?"
Sug min feta.
Jag har världens bästa hund.
- People who ask the wrong questions get more answers than the ones who don't ask any.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: