Korv

Låg i min säng och frös ihjäl ett tag. Sen kom jag på att det är för att jag stängde av elementet igår... Cp. Jag tror typ att det är sommar, men det är det ju inte... Har inte ätit på hela dan kommer dööööööööööööööööö snart om inte jag får i mig något. Ångest över att jag inte använde matkortet i skolan idag. Jävla skit. Nu ska jag äta sallad. Nyttigt. Fast nä. Har knappt ätit på flera dagar, hoppas det beror på att jag har vart sjuk. Annars är det knaz.
Ursäkta mig men JÄVLA FITTHORA!!!!! Vi ska lämna in ett arbete imorgon och Nathalie glömde ta med sig anteckningarna sist och sen har hon inte varit i skolan så vi är inte alls färdiga och kan verkligen inte lämna in arbetet imorgon. Jag är så jävla arg. Jag antecknade lite men det räcker inte. Nathalie tog resten av anteckningarna... Jag sa åt alla att anteckna för man vet aldrig om någon är borta eller så. "Nej fan vad onödigt" sa de andra. Jävla hästapor, fuck off. Älska att jag kommer på nya ord när jag är arg. I alla fall.... Nu kommer vi alla få IG i det här momentet. Bra jobbat. Jag gjorde fan mer än halva arbetet själv också. Så jävla förbannad. Hoppas vi kan lämna in det nästa vecka istället. Annars dör jag lite. Fan vad skönt det är att skriva massa onödigt skit i en blogg. Älskaaaaaa till MeYYYyy.
Älska bildeffekterna på iPhone <3 <3 <3 <3 <3
cHärLeK pÅ dEn



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: