Don't "Hey baby" me, you had your chance

Namn: Jade

Piercingar: Öronen

Tatueringar: Inga

Längd: 168 typ

Skostorlek: 39

Hårfärg: Brunett

Fräknar: Ne

Motto: Det är inte lätt när det är svårt, det är skönt när det är hårt

Kär? Nepp

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja och nej

Tycker du att du är attraktiv? Jag blir så jävla kåt när jag ser mig i spegeln

Dricker du? Hela tiden

Röker du? Om jag gör, skorsten!

Vilket schampo använder du? Olika

Vilken parfym använder du? Olika

Vad är du rädd för? Spindlar

Gillar du att tvätta? Nej men måste man så måste man

Gillar du berg- och dalbanor? Ja då


Senaste...

Filmen du hyrde? Haha hyra film? Vad är det?

Filmen du köpte? HAHA!

Låten du hörde: Minns inte

Låten du laddade ner? Kommer inte ihåg

Personen du ringde? Rana

Personen som ringde dig? Babak

TV-program du såg? Big brother

Person du tänkte på? Tänker inte på någon särskild.


Favorit...

Låt: Har många

Sak att göra: Festa/mysa/umgås

Sport: Räknas gym?

Dryck:
COLA!

Kläder: Jeans

Film: Olika beroende på vad jag känner och hur jag mår

Bil: Hummer

Serie: Weeds


Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Yez

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon?
Ja

Varit i slagsmål? Ja

Blivit arresterad? Inte vad jag vet

Träffat någon från internet IRL? Ohja

Antal...

Gånger du varit kär? Vet inte

Gånger ditt hjärta brustit? Här finns inga brustna hjärtan, alla ser likadana ut

Hjärtan brustet på grund av dig? ^

Tjejer du kysst? Hahahahahaha

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Några stycken

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vet inte

Senaste...

Boken du läste? Back to the nines

Personen du fick e-mail av? FEJJAN!

Personen du fick brev av? Vad är brev? HAHAHA!

Personen du fick sms av? Josefine R HAHAHAHHA!

Gången hela din familj åt middag tillsammans? HAHAHAHAHA! Aldrig hänt.

Saken du köpte? Melonisar

 


Vad har du gjort idag?
Varit med Issa

Brukar du svära mycket? Fan heller!

När stiger du upp på morgonen? När jag känner för det

Vad har du på dig? Inget alls... *FnIsS*

Vad ska du göra ikväll? Mysa

Vad är du allergisk mot? Skolan

Var har du ont? Ingenstans

Använder du hårspray? Ytterst sällan

Kan du stå på händer? Om du hjälper mig

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan!

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Ja

Är du glad nu? Ja

Var du glad igår? Noep

Vad dansar du till? Musik?

Stockholm är... ? För mycket fjorrar som tror att dom är snygga, annars helt okej

Göteborg är... ?
Fisk & Glenn

Kan du sjunga? Det kan alla, men om dom är bra på det är en annan sak

Spaghetti eller makaroner? Allt som är ätbart

Land du vill besöka? Alla, ta mig dit?

 

Jag vet att du gillar't!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: