Buhu.

Blev inge Allsång... Vi åkte till Skansen, var en jävligt lång kö, sedan började det ösregna och vi pallade inte stå ute i regnet och vänta så vi drog och köpte mat för att sedan åka hem till Adina och äta och se på Allsång på tv istället :) mycket mysigare. Nu försöker jag sova då jag ska upp runt 10 och jobba i 1 och en halv timma. Värt? Inte direkt. Kan inte sova heller..... BLÄ. Efter jobbet ska jag möta Linis, sen ska vi träffa Julia, Adina och Marina och gå till Bagel Street och hälsa på Johanna som jobbar och fika eller nåt. Efter det ska jag möta upp Elin som ska ge mig pengar så att jag kan köpa Converse till henne i New York, efter det ska jag hem och packa det sista, sen ska jag gå och se på Harry Potter premiären med Lina och sen ska jag dygna för på morgonen åker jaaaaagggggggg. Har världens resfeber.... Wuääääääää, extas. Har försökt sova i ca 3 timmar nu men det går inte... Försent för att ta sömntablett nu också, fuck my life. Ska fan ta och kolla på ett GG-avsnitt, hehe... Puzz
Försöker se glad ut, haha jag orkar inte.... Tummen upp.... Wehå.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: