Tjenare mannen

Jag älskar Ove Sundberg. Han är ju världens go'aste!! Jag gick hem lite tidigare från skolan idag, då jag inte hade någon energi alls. När jag kom hem så käkade jag sushi, asgott. Sen har jag bara chillat här hemma. Är ensam hemma btw, det är jävligt skönt må jag säga. Jag och Lina diskuterar våran framtid. Jag längtar så in i helvete tills jag blir 18 år & myndig. Det är niz. Har inget intressant att skriva just nu... Eller jo, de sa precis på nyheterna att en sjuksköterskas hand började brinna när hon smorde in händerna i handsprit. WTF? Hur fan går det till liksom? Det var i alla fall en mycket intressant nyhet. Not. Nu ska jag avsluta mitt inlägg. PussAR


Haha, arg eller? Och vad gör jag med min arm? Knas brorsan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: