Tisdag

Fan måste vända tillbaka på dygnet. Har lagt mig runt 4 på morgonen varje dag i typ en vecka nu. Inte bra! Vaknade för typ en timma sen. Segt. Man vill ju inte sova bort hela dan? Fast nu är jag ju i och för sig sjuk så det spelar ingen roll... Fy satan vad jag hostade i natt. Så jävla jobbigt. Hostmedicinen hjälper heller inte. Skulle inte ha "badat" i snön... Hade ju precis blivit frisk. Haha, typiskt mig. Idag tänker jag bara ligga hemma i min säng och dega så att jag förhoppningsvis blir bättre tills imorgon, då jag ska träffa Marina. Skolan börjar om sex dagar. Tiden går så sjukt fort, hänger inte med. Det är fan ett nytt år och grejer? Gal1. Jag längtar till skolan. Har saknat alla sköna människor i min klass haha. Vi ska dock ha Anna i historia och svenska. Fyfan. Alla hatar Anna. Och hon hatar vår klass. Hur ska det gå? Hm... Nu ska jag nörda Facebook. PoK

Mycket gammal bild



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: