I'm happy and it shows.

Nu har jag fått i mig mat så jag är glad, hihi. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, får inte anstränga mig för mycket. Får inte ens gå till skolan men det gör jag ändå hehe. Jävla lunginflammation. Hoppas det går över snart, är trött på att vara sjuk. Penicillinet hjälper i alla fall. Mår bättre idag än igår. Grymt. Jag är på ovanligt bra humör. Vet inte varför, men det är bra. Snart kommer våren, och sedan sommaren. Har aldrig längtat så här mycket. Den här sommaren ska bli den bästa någonsin. Så sjukt jävla taggad. När jag blir frisk ska jag och Jade kötta sönder på gymmet inför beach 2011. Galet niz. Sen så har jag grymma framtidsplaner på G. Så jävla soft. Livet rullar på som det ska. Det går bra nu, kompis. Det går bra nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: