I may look calm, but in my head I've killed you three times.

Jag mår mycket bättre idag, jippi! Galet skönt. Skulle egentligen träffat Lina idag men det blev inställt då jag fortfarande inte är helt frisk. Men imorgon, då jävlar blir det utgång! Sista helgen innan lovet är slut. Jag må vara sjuk men fortfarande äckligt taggad. Trött på att ligga hemma och ruttna. Jag har fan inte sett solljus på 4 dagar? Shit pommes. Åh, idag fick jag äta riktig mat för första gången på tre dagar. Plankstek. Det satt riktigt jävla bra. Ikväll ska jag klunka en jävla massa vatten & bara tjilla galet. Måste bli bättre tills imorgon!
Under dessa dagar som jag legat hemma och ruttnat så har jag blivit jävligt laddad till ett hälsosammare liv. Det känns sjukt bra. Alkoholen & ciggen har jag ju som sagt minskat på som fan och i februari så ska jag förnya mitt gymkort. Åh jävlar vad skönt det ska bli att komma igång med träningen igen. Ska kötta till beach 2011. Fyfan vad taggad jag ärrrrrrrrrrrr. Nej men livet går bra & jag mår ovanligt bra. Fan vad härligt. Pallar inte skriva värsta boken heido. PoK


Jag vill ha sommar nuuuuuuuu



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: