Chinese ballz

Pallade inte dygna... La mig klockan 7 typ. Vaknade nyss. Fan. Hur fan ska jag kunna ändra tillbaka på dygnet?? Jag kan verkligen inte somna tidigt. Går ej. Jag får typ sova i 3 timmar eller nåt så att jag går upp tidigt och sen lägger mig tidigt på kvällen? Men hur fan ska jag komma upp tidigt? Pallar ejjjj. Aya, ska käka frulle nu och sen börja fixa mig. Eller inte än men senare, för jag ska äta ute med Adina, Julia & Marina. Eller dom ska äta, jag ska inte äta hehe. Bestämde för någon dag sen att jag inte får lägga ner pengar på ätbara saker. Inte för att jag ens har några pengar, men ändå. (Vart fan försvann alla julklappspengar...?) plus att jag ändå inte kan äta då jag har svin ont i halsen. Haha, apropå pengar. När mamma gav mig pengar förut så sa hon att jag inte skulle lägga ner pengarna på massa skit, eftersom att hon vet att jag har en tendens till att göra det. Det första jag la ner mina pengar på var alkohol, cigg & att äta ute. Bra där. Men jag är fan duktig. Har dragit ner som fan på både alkohol & cigg. Egentligen så har det blivit så pga att jag har varit sjuk hehe. Men har faktiskt bestämt att jag ska försöka att bara feströka. Tror det kommer gå bra, jag är rätt så bestämd nu. Töhöhööööngt. Oj jävlar vad långt det blev. Ingen bryr sig om mina problem men jag skriver ändå alltid om dem hahaha..... Nu ska jag käka. HEIPA


Turkiet 08(?)
Brun och blond... F1 niz



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: