Tråk-tisdag.

Skön dag i skolan. Kom försent till första lektionen, faktiskt första gången på 2 veckor som jag kommer försent. Väldigt bra för att vara jag. Hihi. Småföretagande B idag igen, så jävla köttigt. Gjorde klart framsidan till våran affärsplan och Alma gjorde en resultatbudget och en likviditetsbudget. Fortfarande mycket kvar att göra... Värsta köttar-projektet. Sen hade vi Matte B som sög hästdase. Funktioner hit och funktioner dit. Neeeeeeej tack. Sjukt oklart. Efter skolan drog jag till Apoteket och köpte en dagkräm och en aloe vera-gel. Bara så att ni vet det. Ska pröva gelen snart. Hoppas ni antecknar... Nu ska jag kötta vidare med projektet. Fan  vad grym jag är. Har inte pluggat (hemma) på kanske ett år...(?) Kanske dags att börja igenrååå. SatsarN. Har inget mer att skriva om, rolig dag. Herråp.


Tumblr_lqdxah5ats1r24ixio1_500_large



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: