The more you care, the more you have to loose.

Hejsvejs. Ligger i sängen och mår fortfarande piss. Wehå! Vill egentligen skita i det och låtsas som att jag mår bra, men jag vågar inte. Måste lyssna på min kropp, hehe... Ska ta och läsa en bok eller något eftersom att jag i princip inte kan göra något annat. Jag har fan blivit bra på att läsa igen. Förut läste jag väldigt mycket, sedan slutade jag då jag inte hittade någon bok som jag tyckte var bra. Nu när jag var i New York han jag faktiskt läsa ut både Elsas mode och Elsas värld. Känner mig duktig hehe. Ska börja på någon citronbok som Lina läser som tydligen är bra. Såg att vi hade den hemma, så varför inte. Har inte varit ute på två dagar, känns jävligt fel. Jag vill träna. Fan vad jag saknar att träna. När jag blir frisk ska jag kötta så in i helvete på gymmet. Jarrå. Nu ska jag joina mamma som sitter i vardagsrummet och glor på Lotta på Liseberg. Puss




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: