What you waiting for

Hej på er! Sitter som vanligt o dricker te hihi men de lugnar verkligen ner hela mig o mina muskler.. När ja kom hem från skolan gick ja direkt till kiropraktorn , hon knackte jätt mkt i min rygg! Läskigt när hon skulle knäcka nacken oxå hehe man det gick bra och de var jätte skönt att få de gjort eftersm ja e så pass stel nuför tiden att ja knappt kan vända på mig i sängen haha
Jag borde plugga på jäkla mycket men har ingen lust. Aja ja måste så ska plugga lite Samhällskunskap , resten får vi ta imorn ska nog gå upp lite tidigare o plugga lite de är ändå int så skönt o sova eftersom de gör så ont ..

Ne inge mer nepp har varit på bra humör heladagen så ska inte låta de förstöras. :)
Imorgon är det FREEDAG och äntligen LOOOOOV! Frågan är bara om ja är sugen på fest hmm om inte så har ja andra planer ja ska berätta för Jade & Ada imorn hihi (a) Även fast man kan festa efter det om man blir suugen hihihihihih



- Lev livet, gör det på ditt sätt, men försök att inte såra någon annan.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: