Skägg

Jag är förjävla trött men är snel och gör ett inlägg ändå. Duktigt. Lång dag, igen..... Börjar bli utbränd haha. Slutade typ halv 4 eftersom att skolans efterblivna datorer inte fungerade (tungt). Annars hade vi fått sluta 5, så det var najz. Efter skolan så åkte jag och Jade hem till mig och tjillade gal1. Sen pluggade vi lite, och efter det så drog vi till znapz och nu är jag hemma. Skojskoj. Det var några assköna, aspackade snubbar som börja dansa riktigt fult, hahaha det var underhållning på hög nivå. Fan, måste jag läsa 16 kapitel ur en bok tills imorgon... Jo tack. Jävla skit skola som lägger in allt precis innan lovet. Börjar bli jävligt förbannad på vår skola.... Den gör oss feta & lata. Bra va? Fast ne. Nej nu ska jag läsa klart bokjäveln och sen ska jag sussa sött. SUG
Mycket gammal bild.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: