Slyna

Allt det här tar kål på mig! Du är inte längre en del av mitt liv. Du är inte längre en del av mig. Jag hatar dig mer än allt annat och du kan seriöst gå dö. Jag vill se dig lida, se dig brinna. Jag vill att du ska ha så ont. Du har gjort illa mig så smärtsamt att jag inte vet längre vart jag ska ta vägen. Jag orkar inte längre med allt det här. Egoistisk, det är vad du är. Jag vill bara skrika i ditt ansikte alla fula ord som jag kan, vet du varför? Ser du inte det själv? Allt svartnar i panik. Jag kommer aldrig öppna upp mig på det sättet jag öppnade mig för dig. Det finns inte. Du trampade på mina brister och svagheter så hårt att jag nu inte vet vad jag ska göra. Du äcklar mig och jag hoppas du brinner i helvetet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: