Haft en bra dag?

Imorse vaknade jag av några *PlingPlong* på ytterdörren. Gick upp, låste upp dörren i min sömn och gick sedan tillbaka till min säng för att sova. Då jag märker att mannen utanför dörren följer efter och kryper ner i min säng. Spännande och mystiskt var det. Jag sov!! Fatta om det var något läskig gubbe. Men tur hade jag för när jag vaknat ordentligt märkte jag att det var Oskar haha Lite kul att han kommer och hälsar på när jag sover, tur för han att han hade med sig lite kakor hihi

Senare drog vi till Subway och käka lite, sen var han tvungen att dra till jobbet så han har råd att köpa en riktigt fin julklapp till mig *skämt*

Det har varit en riktigt skön ledig dag! :D Och imorgon är det skolavslutning. 11.30- 12.30 ska det nog hålla på och efter det ska jag med syster min på stan och handla julklappar wiieee DET ÄR SNART JULAFTON!. 8 dagar kvar.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: