This is my cup of kbry \_/

Förlåt... Jag har inte skrivit så mycket men det är för att mitt liv är så jäkla ointressant så jag har lust att ta livet av mig ibland (INTE PÅ RIKTIGT!). Jag gör ingenting längre, och när jag väl gör något så undrar vem fan som bryr sig? Vem fan bryr sig om jag var i skolan idag? Och den som gör det vet antagligen om jag var det eller inte. Låter jag bitter? Saken är den att ingen jävel bryr sig, varför ska jag skriva en idiotiskt inlägg om hur azum min dag inte har varit och låta folk lida av allt som jag skriver för att dom känner att dom inte har något vettigt att göra förutom att läsa? Jag är inte bitter, min vecka är bara på väg, så jag är lite bitchig. Men vem fan bryr sig? Inte jag i alla fall.
Saker som hänt under tiden jag inte skrivit? Jo jag blev fet, väger nu 80kg. Den som gick på den är fan keffast i stan.
Jag var på Lucia Movie Night med Babak inatt, filmerna som visades var "Easy A", "The Town" och "Love And Other Drugs", grät en tår i lördags, festade i fredags, kollat på "How I Met Your Mother" resten av dagarna. Det är kul.
Nu ska jag fortsätta med att leva som jag gör. Och hallå alla! Skriv ett kommentar om ni var på Lucia Movie Night för det är väl så alla andra töntiga bloggerskor/bloggare skulle göra?
XOXO!


Andreas
PUBLICERAT: 2010-12-14, 01:00:38

The Town är grymt bra! Vad tyckte du? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: