You make me feel so good

Helt underbar helg har jag haft gott folk. Tänkte inte berätta i detalj, men det här har nog varit den bästa helgen på länge!
Fredags så var jag och fikade lite, skulle egentligen jobbat med jag chillade lite med mina kära vänner. Igår så hade jag min mysigaste dag på jag vet inte hur länge, åkte till Ronja på kvällen och hade en liten kräftskiva. Kortfattat: jag har träningsvärk i magen för att jag skrattade så mycket.
Idag har jag varit på Nicoles jobb och hjälpt till lite granna. Min mobil försökte hoppa från scannern och ta självmord.. Stackarn, han går igenom en hård tid med långa samtal sent på nätterna... Sen gick vi och åt i Solna Centrum med några till, sen fick jag skjuts hem!
Ikväll ska Nikåla sova hos mig, ska bli myspysigt! Ska nog packa lite inför semestern som är snart! YÄY!
Ser fram emot flytten som är om tre veckor. Jag dör lite innombords när jag tänker på det.
Igår
- One smile from you give me thousonds of butterflies in my stomach.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: