Haters gonna hate.

Har inte bloggat på ett bra tag hehe, beror på att jag inte har haft något att skriva om. Ska försöka börja igen, hehe. Skippade idrotten idag. Har träningsverk i låren & rumpan hehe, ganska osoft. Eftersom att jag inte gick på idrotten så börjar jag klockan 13.50. Jag klagar inte. Älskar att ha flera timmar på mig. Har duschat, målat naglarna och nu ska jag klä på mig och sedan äta frukost. Sen kan jag bara ta det luuuuuuunch. Fan vad skönt. Ska glo på GG. Måste skynda mig lite... Säsong 5 kommer ju om ca en vecka och jag är fortfarande på säsong 4... Episod 16 eller nåt. Ångest. Aja. Nu ska jag röra mig mot köket. Herråp.
(Jag är btw inte alls avundsjuk på Jade.... Nejdå. Älskar ösregn och kyla....)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: