But first, coffe

Hej mina kära, hörde att vädret i Stockholm är piss och alla håller på att gå in i deprission... Lugn bara lugn. Jag ska försöka få med mig solen när jag kommer hem, om inte annat så ska jag se till så att alla blir kladha hestar. Jag vill ju inte vara den enda som är glad!
Igår kväll blev en lugn kväll. Gick till vårat ställe och blev inte långvariga.
Idag har vi legat vid poolen, jag har försökt att plugga lite. Nu sitter vi och dricker lite läsk samtidigt som jag försöker få någon som helst förstående på vad vi gör i skolan. Kan typ inte göra så mycket härifrån. Men det löser sig, nog.
Nu ska jag faktiskt inte vara långvarig här. Ha det nästan lika bra som mig!

- Times go by a lot slower when you miss the one you like.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: