Die motherfucker, die.

Hej bloggen. Fan vad längesen det var. Hade fan glömt bort det här bloggen. Hehe. Oops. Mitt liv är fortfarande ointressant och jag är fortfarande samma gamla tråkiga, deprimerade neggo-Ada. Woooooop. Jaha, vad har hänt sen jag bloggade sist? Typ ingenting. Praktiserade i en butik den här veckan, det var kul. Fick plocka upp varor från lagret, hjälpa förvirrade kunder och stå i kassan. Det var kul. Nästa vecka ska jag praktisera på ett annat ställe. Ska typ göra bröllopskort och grejer, hm... Ledig på måndag och tisdag till fredag jobbar jag från 12 till 18. Ganska skönt. Igår var sista dagen på praktiken i den där butiken, det var lite sorgligt hehe. Hade precis kommit in i det... Fick en present av chefen, gulligt. Ska få jobba där i januari också, kulT! Efter jobbet drog jag hem en sväng för att sedan dra hem till Jocke som jag skulle ta hand om för att han var sjuk. Lillen dååå. Vi gjorde inget särskilt, kollade på en extremt konstig & dålig film och låg och myste lite hihi. Idag har jag inte gjort ett skit. Sov hos Jocke igår så var där till typ 4 idag. Så jävla risig. Vi låg i sängen till typ kl 1... Värt. Hade kunnat byta ett par jeans som jag köpte häromdan.... Jävla skit. Får göra det imorgon. Fan vad intressanta saker jag skriver om. Ikväll hade jag tänkt dra ut, var galet taggad. MEN, bara för att jag är jättetaggad så händer det  i n g e n t i n g. Helvete vad tråkiga alla är. Avgå alla. Avgå världen. Så jävla irriterad!!!!! Nu vet jag inte vad jag ska göra ikväll... Ska typ ligga hemma och dö. Själv. Forever alone. Ja, jag tycker synd om mig själv. Jag som var så glad i veckan, nu är jag världens bitterfitta. What the fokkkkkkkkk. Så fort jag mår bra över något så ska någon/något förstöra för mig!!!!!! Blir ju fan galen. Jävla äckel, döööööööö. Brb, ska gå och dränka mig själv i toaletten....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: