Hey.

När mitt liv börjar bli lite mer intressant så kommer jag att börja blogga som förut igen. Just nu händer det inte ett jävla skit, alltså har jag inget att skriva om. KulT. Kan berätta lite om vad jag har gjort den senaste tiden. Förra helgen hände inget speciellt. Igår åkte åkte jag in till stan med Jocke för att han skulle käka och köpa nåt speciellt hårvax som bara finns på PUB, haha... Sedan åkte vi in till söder och träffade andra Jocke och gjorde inget särskilt. Idag skulle jag ha följt med mamma till jobbet då jag ska praktisera där, men jag hostar som ett jävla svin och kunde inte sova inatt så jag orkade inte gå ut klockan 6 på morgonen. Låg kvar i sängen och sov till 12. Fick runt 3 timmars sömn iallafall. Bättre än inget... Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Skön...T. Ska nog ta en dusch nu och sedan glo på Gossip Girl. Fyller år imorgon btw, woop. Hatar att fylla år. Jaja. Mys med presenter iallafall, hehe. Ada 10 år älskar presenter. Jaja orkar inte skriva mer. PoK


Jag & Hoffa bror.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: