We don't sleep when the sun goes down, we don't waste no precious time.

Glodde på ett par Gossip Girl-avsnitt och sedan hann klockan bli ca 04.30. Först tänkte jag jag kunde sova någon timme, men ändrade mig snabbt då jag insåg att det var jätte onödigt. Skulle ändå aldrig komma upp sen. SÅ, jag drog ut på en powerwalk(!!!) Känner mig extremt duktig haha. Kom hem ganska nyligen, gick dirr till köket och kirrade kaffe hehe. Nu ska jag platta håret och sedan "fixa mig". Vi ska ju paddla kanot så jag ska inte direkt fixa mig, men jaja. Fan vad bra jag är. Känner mig fan pigg dessutom! Tröttheten kommer dock komma snart.... Sakta men säkert. Nu ska jag klunka upp kaffet och börja fixamig. Herråpppp
Fan vad jag längtar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: