Vi lever i vår egen värld

Är aldrig hemma så det blir svårt att uppdatera bloggen faktiskt. Bara sjuka grejer som hände igår när jag jobbade i garderoben. Killar från höger och vänster som var allt från att vilja ha mitt nummer till att hata mig. Ingen kunde någonsin låta mig bara sitta där och vara trött på livet. Var med mamma tidigare på dagen och satt med några kompisar inne på Snaps. Helt underbart! Fick lite saker som gjorde mig glad! En guldig klocka från Guess, och ett par guldiga örhängen från Guess. Love it! Men tidigare när jag var med mamma ensam så bröt jag ihop. Det var lite pinsamt...
Kul att jag tog min kväll baklänges. Haha. Men jag sparar det bästa till sist!
När jag var på väg hem så var det en random kille, som såg ganska snygg ut men var väldigt full, som tyckte att han kände igen mig. Han frågade var jag kom från o.s.v. Helt plötsligt frågade han mig om jag kunde kyssa honom. Haha, inte riktigt min grej att kyssa random fulla människor som stoppat mig när jag är på väg hem.
Sen gick jag till Sleven och berättade om allt som hänt mig plus lite till!
- Om du längtar hem nån dag och saknar nåt precis som jag, då leder vägen dit den ska, om du längtar hem nån dag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: