One good thing about music: when it hits you, you feel no pain.

Blev en hemmakväll med mamsen igår. Skönt. Orkar inte blogga när jag ändå inte har några bilder att lägga upp. Känns ovärt. Min iPhone-kamera är ju fucked. Har spillt något på linsen så bilderna blir väldigt dåliga och min digitalkamera som egentligen är sjukt bra, går inte att sätta på av någon konstig anledning. Fattar inte vad som har hänt? Ska försöka fixa iPhone-kameran iallafall. Borde egentligen köpa en helt ny iPhone, då hela skärmen också är sönder...? Aja. När jag har kirrat pengar ska jag fixa en systemis. Jajajja, nog om det. Vid 3 snåret ska jag fika med Julia, Marina och Christopher. Mysigt! Efter det vet jag inte vad som händer. Måste träffa Wilda då vi har lite att snacka om, ska försöka få tag på henne. Jag har btw slutat röka från och med nu. Feströka får jag dock göra. Dricka har jag också slutat med lite halvt. Jag funderar på att bli nykterist. Alkohol förstör bara. Fan vad jag hatar alkohol. Pga en sak som hände för någon dag sen så känner jag att jag inte vill dricka mer. Hände inte mig något, men någon som står mig nära. Tänker inte ta upp det här. Pratade lite i skolan igår med några i klassen om att det är så överskattat att gå ut, och underskattat att vara hemma. Egentligen är det mycket skönare att bara vara hemma med sina vänner och bara mysa och snacka skit och allt vad man kan göra. Jag är fan trött på att gå ut. Jag går mest ut för att jag älskar att umgås och träffa nya människor, men det känns som att jag på senaste tiden gått ut "bara för att". Vet inte hur man ska förklara, jag är dålig på att förklara. Skitsamma. Fattar inte vad själv skriver. Vilken jävla sörja det blev. Ska sluta skriva innan jag får psykos. Måste ta och städa lite innan jag drar ut... Palla. Fan vad skönt det var att skriva av sig lite. Nu ska jag sluta. Puss på alla som orkar läsa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: