I can't be without you matter of fact

Det är stunder som dom här då jag bara känner mig som ingenting alls. Inget värde, ingenting. Jag trodde mina tårar var slut. Jag vill ha tillbaka min morfar. Det var bara han som verkligen visste, han som verkligen förstod och tog sin tid till att lyssna. Varför skulle du lämna, när det enda jag behövde var dig? Du ska veta att jag tänker på dig, hela tiden, dygnet runt. Jag saknar dig så oerhört! Livet blev så svårt utan dig. Jag finner inga ord längre, jag som var så bra på att skriva vad jag kände. Men jag vet inte alls hur jag ska förklara. Jag kan lika väl gå och lägga mig ner och dö.
Tumblr_llvn932axo1qaq3svo1_400_large
- The worst of all is nobody knows how I really feel and I can't tell beacause I know they will never ever understand me.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: