Fuck off and die, du är för ful för mig.

Jobb idag igen, weho. Det var lite mer att göra idag än igår, då vi var 1 person färre idag. Bra gick det iallafall, tiden gick fort. Kom hem för kanske en timma sen. Har inte gjort ett piss sen dess. Legat i sängen med datan i knäet och checkat läget på Facebook osv. Roligt liv. Imorgon har vi Administrationsprov och idag, senast kl 23.59, ska en analys vara inlämnad. Man ska göra en analys om sin hälsa och blablabla. Gör man inte analysen får man IG i kursen. Normalt? Nej. Aja. Kanske ska börja med den nu? Om jag orkar dvs... Jag har nästan slutat äta, har ingen aptit nuförtiden. Idag har jag bara ätit en liten brödbit med smör på och druckit en burkcola. Wtf? Jag brukar vanligtvis äta jättemycket, men nu blir jag äcklad av mat. Det är fan illa. Hoppas det går över... Måste börja träna igen btw. Vad hände med beach 2011? JADE, VI ÄR INTE SJUKA LÄNGRE SÅ NU MÅSTE VI TRÄNA VARJE DAG, OKEJ? Kanske inte varje dag men några dagar i veckan... Måste. Bara för det tänker jag gå en promenad nu. Fan vad skönt. Skiter i plugget. Cool tjej.
Kom på att jag glömde berätta om gårkvällen... Aja.
Behöver egentligen inte berätta något, säger bara: drama.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: