Det är dags för fredagsmyyyyys.

Är hemma ikväll då mina päron åker bort imorgon när jag jobbar, snel dotter. Ja, plus att jag ska jobba imorgon klockan 11. Förra helgen kom jag försent både lördag och söndag (pga att jag hade vart ute). Det ska inte hända igen! Efter jobbet ska jag och Lina shoppa loss på ICA. Yeaaa you heard me. Pappa har satt in 1 lax på vårt ICA-kort eftersom att de åker iväg. Fan vad vi ska köpa massa gottigott. Efter det vet jag fan vad som händer. Imorgon kväll ska jag fucka ur. Fan vad töntig jag låter men jag har faktiskt inte kört all in på ett jävla bra tag. Känner att det är dags. Back to basics liksom. Nu är jag lite brunare btw, var nere och solade för någon timma sen. Asnice. Om det är fint väder (vilket det ska vara under hela nästa vecka) så ska jag pressa ihjäl mig i solen. Fan vad gött. Ska bli svart som natten. Nu ska jag dra mig till vardagsrummet och se på TV med mamsen. PoK!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: