Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd?

Jag suger apballe på att blogga, men jag har inget att säga förutom att min djupa sida vill fram och skriva av sig, och jag tycker inte att här är det rätta stället att skriva av mig. Vill inte att folk ska bry sig, jag klarar mig själv, det har jag alltid gjort. Så oroa er inte över mig, för allt löser sig alltid. Alla har sina dåliga dagar så kör bara.
Man lever bara en gång så ta för dig. Kanske ska jag skriva ett litet inlägg i alla fall.
Jag känner mig neutral, som att såfort något roligt händer är jag rätt så glad, så fort något tråkigt händer blir jag lite ledsen, sen rycker jag på axlarna. Jag är inte lika sårbar längre, jag är glad för det. Jag har kontroll över mig själv nu. Jag flyter bara med alla andra just nu, syns inte, hörs inte, jag bara är där. Jag ställer aldrig frågor, ställer aldrig några krav. Jag har blivit besviken för många gånger. Imorgon får jag en sambo! WOOP! Jag är glad! Våren är på väg och jag blir en ny människa! Så jävla underbart, känner verkligen i hela kroppen hur jag blir piggare, gladare.
Ett glatt inlägg till er alla, orkar inte ta fram allt som hänt. Får bli en annan gång när jag känner för det.
Pussar!
Köttarn, gillar bilden, ser ut som att jag har former!! WOHOW!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: