Allt slutar som vanligt

Jade filosoferar:
Jag hatar hur jag ibland tänker, jag gör det. Men jag kan inte styra mina tankar. Det går inte. Allt slutar alltid i tårar och jag förstår inte att jag fortsätter göra mig själv så illa. Hur kan man vara så elak mot sig själv? Jag önskar att jag inte tänkte alls. Bara slutade helt, blev tom, helt tom. Inga känslor kvar, inga tankar, ingenting. Jag orkar inte känna längre, orkar inte tänka. Men när man som mest inte vill tänka så tänkar man mer. Allt snurrar runt, allt blir värra. Jag önskar att det här var en av alla drömmar som jag drömt i veckan, alla mardrömmar. Men jag vet att när jag vaknar upp imorgon kommer jag se förjävlig ut, med svullna ögon. Jag måste sluta tänka, sluta känna. Bli känslolös och egoistisk. Sluta helt och bli fin. Hur som helst slutar det med gråt. Jag kan inte ens prata med någon om det, för jag får inte. Vad fan gör jag nu?
Jag saknar dig, du var den bästa killen i världen. Vad jag än gjorde så stannade du hos mig och slickade upp mina tårar. Jag älskar dig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: