Torsdag

Jävla skit dag. Imorse var jag på jätte bra humör, sen blev det lite sämre under dagen, och nu är jag på konstigt humör. Fattar inte, fett störande. Idag har jag namnsdag så jag fick en liten present av mamma, gulligt. Skön dag i skolan, gjorde inte så mycket. Chillnani liksom. Jag är fett med arg. Grov PMS. Hatar mens. Fuck mens. Jag ska inte ens ha mens nu varför har jag det för?!?!?!?!?!?!?! Ska ha det om 2 veckor vad är problemet jag blir sjukt jävla arg fuck off jävla bajs. Jävla piller. CP. Nu ska jag dricka te, och lugna ner mig. Andas in, andas ut. Imorgon är världens längsta dag. Går i skolan från kl 08.00 till 16.45. Fittfredag. Orkar inte. Gud vad jag klagar på allt. Sån é jag. Ba å leva med aszzzz. 

Klämmer fram ett litet wb/fake leende, jarrå



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: