Stureplan, hemmaplan.

Hahaha, jag är så trög. Vaknade vid 07.43 och fick panik. Trodde att vi hade idrott kl 08.00. Men det är torsdag idag, inte fredag. Förvirrad brud. Nu sitter/ligger jag i min säng och dricker multifruktjuice. Ganska chill. Börjar kl 13.10 idag. Jag klagar inte. Ikväll ska jag och Lina gå på förhandsvisning av filmen "I am number four." Vettefan vad det är för film men får väl hoppas på att den är bra. Filmen börjar kl 21.00 så det är rätt soft liksz. På sturegatan. Biograf Park. Så att alla vet liksom. Hoppas det kommer vara massa mumsiga män där. Då blir det haff fo sho. Jag och Lina behöver ju en varsin man, så det skulle vara ganska så niz. Nu ska jag fortsätta fixa mig. Fastnar jag på bild så lägger jag upp en eller två. Puss på er.


JacquelineS
PUBLICERAT: 2011-03-17, 11:30:43

Förhandsvisning? Jag såg den på Park i måndags..:) Den är inte så jätte bra men ha det trevligt haha


Ada
PUBLICERAT: 2011-03-17, 11:42:07 | URL: http://letthegoodtimesroll.blogg.se/

Jaha, på vår inbjudan stod det nämligen att det är förhandsvisning idag, och att den har biopremiär den 25e mars. Konstigt...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: