Söndag

Känner mig sjukt äcklig och seg. Måste verkligen duscha, men jag är så lat... Haha, euw. Har legat och degat i min säng rätt länge nu, inte ok. Igår var vi hemma hos någon kompis till Söderling. Det var sjukt mysigt! Lite segt i början men det släppte snabbt. Tog tyvärr inga bilder... Booooring. Inte likt mig haha, jag som alltid måste ta massa bilder. Jajaja whatever. Ska hoppa in i duschen nu och sedan plugga lite. Måste verkligen plugga. Jag har tappat all min motivation. Jag är så omotiverad som man kan vara... Klarar inte av skolan just nu, och det har verkligen visat sig. Går inte alls bra för mig, även fast jag vet att jag kan. Det känns som att jag kämpar i onödan. Nej, jag är sjukt jävla skoltrött. Aya, orkar inte skriva mer. Kanske gör ett till inlägg ikväll, om jag orkar. Puss på mun




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: