Sjukling

Har inte kunnat blogga pga att jag är sjuk. Igår så mådde jag så illa när jag vaknade så jag kunde inte ens gå upp ur sängen. Fick i mig lite vatten och sen spydde jag. Fräscht. Efter det så mådde jag prima(?) MEN, efter en halvtimme kom det tillbaka... Jag bestämde mig för att gå till skolan ändå, eftersom att jag vägrade stanna hemma och ligga i sängen hela dagen. Deprimerande. Borde inte ha gått till skolan... Mådde sjukt illa hela dagen och det var förjävla jobbigt. Fick i mig ett torrt bröd, en proviva shot och lite yoghurt igår. Och jag kämpade verkligen för att få i mig varenda liten smula. Ganska jobbigt. Men idag mår jag bättre! Stannar dock hemma hehe. Vill ju inte att det ska bli värre igen. Nu ska jag försöka få i mig något, tror det kommer gå bra då jag inte mår särskilt illa. Bara pyttelite... Aya, orkar inte skriva mer nu. Om jag orkar kommer jag troligtvis göra massa onödiga inlägg idag, då jag bara kommer vara hemma och ha tråkigt hehe. Vi får seeeeee. PoK



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: